Borta bra, hemma bra!

Ja, för så är det. Vi är hemma igen i lägenheten i stan!
Jag kan inte säga att det är det bästa, för i mitt östgötska hjärta dunkar en längtan efter livet på landet. Men var sak har sin tid och just nu passar det oss bra att bo här, men inom en rimlig tid så kommer det att bli relevant för oss att flytta större och då ser vi gärna att vi hamnar på ett mer lantligt läge. Drömmen skulle bli sann om vi hittar en liten gård som gör det möjligt att ha häst! Och det är minst lika viktigt med garage ;)

Hur som helst så är det redigt gött at vara hemma igen i sitt eget bohag med sina egna pinaler och bekvämlighetsdetaljer. Något hojåka har det inte blivit idag eftersom himlen öppnade sig och tömde hela sommarreserverna på en gång tror jag...
Vi hoppas på bättre väder imorgon.
 
Katterna har anpassat sig bra till at flyttas till sommarstugan och hem igen. Även om de fått vara ute där så verkar de trivas som vanligt här med att vara inne. Inga konstiga nya beteende än så länge (peppar,peppar)
 
 Nu känner jag mig taggad att redigera lite nya enduro och cross filmer från semestern!!!
 
tjingeling!
 
by the way! Idag har vi varit på Lelles i uppsala och inhandlat nya cross-stövlar åt Andreas. Det var han värd. Jag kör Biltemas fantastiska stövlar ett tag till ;P hahaha



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kickzon.blogg.se

Välkommen in i en lite annorlunda mix av mammaliv, motorcross/enduro och vardagspussel! Vi försöker knyta ihop ett liv där vi förverkligar våra drömmar samtidigt som vi är föräldrar. Vi värderar tid tillsammans, hoppar över förskola så långt det går och bara njuter av småbarnsåren som snabbt är förbi. Här hoppas jag kunna sprida inspiration att våga testa nya saker, våga gå mot strömmen och följa sina drömmar! Om jag kan, kan du! Dream big, follow your <3

RSS 2.0