Livet är härligt

Nu kan jag ligga här och känna att livet är härligt! Med magen full av grillade godsaker och en sötonge som somnade på 2 minuter bredvid på min ena sida och en brunbränd lite halvsvettig karlslok på andra.
Även om jag känner mig helt slut efter en dag i sola, så känns det så härligt att vara på landet att jag insuper och njuter av var eviga dag, timme och minut.

 Vi åkte ner från Stockholm i 2 bilar den 1:a juli  och den ena bilen är nu på verkstad och blir fixad efter köp... en garantigrej kan vi väl säga. Vi fick stiga upp i ottan på första (östgötska) semesterdagen för att lämna in den jäkeln (för andra! Gången) Och sen for vi till stan för att köpa staketrullar och stolp!  
Hojen har vi plockat isär lite grann och lämnat för att lämna in framgaffeln på renovering hos kusinvitamin. Den beräknas vara klar i början på veckan. Vi har under dessa dagar hunnit träffa Alice mormor, morbror, morfar, farfar, syssling, Sanna och Anita. Alice farmor med respektive och hundarna Bozzy och Roffe. Alice moster och hunden poker och så grannarna på andra sidan vägen som kom över med 2 hästar till vår sommarhage ikväll. 

På bilden har vi Alice med Mormor och vårt nya tält framför lilla huset på prärien. 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kickzon.blogg.se

Välkommen in i en lite annorlunda mix av mammaliv, motorcross/enduro och vardagspussel! Vi försöker knyta ihop ett liv där vi förverkligar våra drömmar samtidigt som vi är föräldrar. Vi värderar tid tillsammans, hoppar över förskola så långt det går och bara njuter av småbarnsåren som snabbt är förbi. Här hoppas jag kunna sprida inspiration att våga testa nya saker, våga gå mot strömmen och följa sina drömmar! Om jag kan, kan du! Dream big, follow your <3

RSS 2.0