Semestern lider mot sitt slut

Plötsligt befinner vi oss i slutet av juli och det är snart dags för oss att åka hem till fjollträsk igen.
Ack så mycket som man tror att man ska hinna som vi bara inte mäktat med. För att inte tala om det tråkiga vädret... men det har iaf varit näst intill perfekt barn och hojväder! Ingen risk för framtida solskaderelaterad-hudcancer på barnet, och lagom mild temperatur när man dyngsvettas i utrustningen på hojen!
Den här semestern har varit underbar på många vis. Den har gett utrymme för avkoppling, uppkoppling, återkoppling och trasiga kopplingshandtag haha
Jag känner att jag har utvecklats i min körning och jag ser fram emot att köra på hemmabanorna igen. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kickzon.blogg.se

Välkommen in i en lite annorlunda mix av mammaliv, motorcross/enduro och vardagspussel! Vi försöker knyta ihop ett liv där vi förverkligar våra drömmar samtidigt som vi är föräldrar. Vi värderar tid tillsammans, hoppar över förskola så långt det går och bara njuter av småbarnsåren som snabbt är förbi. Här hoppas jag kunna sprida inspiration att våga testa nya saker, våga gå mot strömmen och följa sina drömmar! Om jag kan, kan du! Dream big, follow your <3

RSS 2.0