This is the end

Idag avslutas ett kapitel i min historia. Det är sista jobbkvällen ute i Bro. Nu väntar semester/ arbetslöshet tills mitten av augusti. Det har varit en lärorik tid och det har gett mig en fot in i simvärlden. Aldrig hade jag anat att jag skulle bli vattengympa-instruktör och badvärd. Ens vägar äro outgrundliga. Sommaren vigs åt barnaktiviteter och motorsport. Vi tillbringar en månad i Östergötland. Katterna ska få komma ut i det gröna och jag tänkte ev ägna mig åt lite loppisverksamhet i sommar. Mer om detta inom kort. Idag får jag kanske besök av min käre far innan jobbet. Jag hoppas att vi ska kunna äta lunch ihop men vi får se hur min lilla sjukling mår som har fått en envis slemhosta. Just nu sover hon och snarkar högt och ljudligt likt sin far. 
Javisst ja! Imorgon är det midsommar och vi har inga större planer. 
Vi ska gå ner till parken och titta och dansa runt stången med Alice.  Det blir en sån där liten familjär tillställning för vår del. 
Nog om det... nu ska jag kliva ur sängen och förbereda maten tills lillplutta vaknar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kickzon.blogg.se

Välkommen in i en lite annorlunda mix av mammaliv, motorcross/enduro och vardagspussel! Vi försöker knyta ihop ett liv där vi förverkligar våra drömmar samtidigt som vi är föräldrar. Vi värderar tid tillsammans, hoppar över förskola så långt det går och bara njuter av småbarnsåren som snabbt är förbi. Här hoppas jag kunna sprida inspiration att våga testa nya saker, våga gå mot strömmen och följa sina drömmar! Om jag kan, kan du! Dream big, follow your <3

RSS 2.0