Välkommen till kickzon.blogg.se

Vad kan man förvänta sig att hitta i denna blogg? 

-  Här delar jag min vardag med mina läsare och berättar om  hur det kan vara att pussla ihop föräldraliv och jobb  med sina drömmar och mål i livet. 

Vad är syftet med din blogg?
- Syftet är nog att föra lite dagbok att blicka tillbaka på  och att kanske inspirera andra att våga följa sina drömmar och att våga gå sin egen väg och inte lyssna på negativa kommentarer om att man inte skulle klara ditt och datt. Att göra det man vill och tror på helt enkelt.



Har du bloggat förut?
- Ja, till och från ända sen bloggarnas begynnelse.
Jag har försökt med olika inriktningar och olika plattformar men det känns som att en allmän blogg är mer min grej eftersom jag är lite av en mångsysslare och inte vill begränsa mig. Dessutom är det viktigt att det är lätt att blogga från sin mobil eftersom jag sällan har tid att sitta vid en dator!. Blogga på språng! Då är blogg.se bra! 

Hur ofta kommer du att uppdatera?
- Haha! Ja! Planen är såklart att skriva ofta! Minst 3ggr vecka är planen. Förmodligen mycket mer nu i början. 

Lycka till med bloggandet!
- Tack!  





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

kickzon.blogg.se

Välkommen in i en lite annorlunda mix av mammaliv, motorcross/enduro och vardagspussel! Vi försöker knyta ihop ett liv där vi förverkligar våra drömmar samtidigt som vi är föräldrar. Vi värderar tid tillsammans, hoppar över förskola så långt det går och bara njuter av småbarnsåren som snabbt är förbi. Här hoppas jag kunna sprida inspiration att våga testa nya saker, våga gå mot strömmen och följa sina drömmar! Om jag kan, kan du! Dream big, follow your <3

RSS 2.0